برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کرده و ذخیره و یا بارگیری پیوند را بزنید

ثریا در اغما نوشته اسماعیل فصیح

درباره کتاب : توی کتاب درد سیاوش از خواهرزاده جلال آریان به نام ثریا حرف زده شد که عروسیش هست . در این کتاب شوهر ثریا توی تظاهرات کشته شده و ثریا به اصرار مادر برای ادامه تحصیل و دوری از جنگ به پاریس اومده ولی طی یک حادثه دوچرخه سواری به کما می ره . جلال دایی اون هم به پاریس می یاد تا پیگیر کاراش باشه . در کتاب همسفر با جلال هستیم و شرایط ایران در حال جنگ ، خاطرات جبهه ، شرایط و روحیات روشنفکرها و پولدارهای خارج از ایران را مرور می کنیم .

قسمتهایی ار متن کتاب : شامپانی شراب گازدار مخصوص و محصول منحصر یک شهرستان قدیمی فرانسه به همین نام است . انگور سفید آن را در دشت هایی که زمین گچی دارد پرورش می دهند . چوب پنبه بطری حتما باید مفتول فلزی داشته باشد وگرنه می پرد هوا ! بعد تیسمار وارد مبحث برندی و کنیاک می شود . برندی عالی ترین لیکوری است که از تقطیر شراب گرفته می شود . برندی را باید سک خورد ، یعنی نباید با هیچ چیز مخلوط شود الا با آب دهان . تمام برندی های جهان برندی اند مگر برندی هایی که در ناحیه شهرستان کنیاک فرانسه ساخته می شود – که در این صورت دیگر برندی نیست و کنیاک است .

 ***

بعد از یک حد بدبختی یا یک حد خوشبختی ، همه مثل هم می شوند و آدم نمی تواند هیچ چیز را درست تشخیص بدهد . معلوم نیست کی بد است و کی خوب است … چون همه مثل هم اند .


لینک دانلود به دلیل نقض کپی رایت حذف شد


دیدگاه کاربران
  • mahtab 28 بهمن 1392 / 11:39

    با سلام،
    با تشکر شما برای سایت بسیار خوبتون، ممنون میشم اگر امکان داره از آقای اسماعیل فصیح کتاب های بیشتری بذارید.

  • احسان 29 مهر 1400 / 18:27

    لینک دانلود ارور میدهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان