برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کرده و ذخیره و یا بارگیری پیوند را بزنید

دانلود کتاب رمان ربکا نوشته دافنه دوموریه در بوکیها(اسکن شده)

درباره کتاب : ربکا رمانی اثر دافنه دوموریه (۱۹۰۷-۱۹۸۹)، بانوی نویسنده­ انگلیسی است، که در ۱۹۳۸ منتشر شد. بسیاری این اثر را که از جین ایر تأثیر گرفته‌است، بهترین اثر نویسنده می‌دانند.

کتاب با این جمله شروع می شود که یکی از آغازهای مشهور تاریخ ادبیات است: “دیشب در عالم رویا دیدم که بار دیگر در ماندلی پا گذاشتم” و توسط زن جوانی روایت میشود که تا پایان داستان نام اورا نمیفهمیم و صرفا به نام خانم دووینتر شناخته میشود. داستان در باب زن جوان خدمتکاری است که با مردی ثروتمند آشنا می‌شود و مرد جوان به اوپیشنهاد ازدواج می‌کند. دختر جوان پس از مدتی زندگی پی می‌برد مرد جوان، همسر زیبای خود را در یک حادثه از دست داده و سیر داستان پرده از این راز بر می‌دارد که زن جذاب و متوفی مرد جوان، زنی فاسد و هوس باز بوده و شبی که او منتظر معشوقه اش بوده، ناگهان با شوهرش روبرو میشود و پس از دادن خبر دروغین آبستن بودنش به دست او کشته میشود و شوهرش آقای ماکسیمیلیان دووینتر جسدش را به همراه قایق شخصی اش در دریا غرق میکند. پس از یک سال با پیدا شدن جسد ربه کا ماکسیم دوویمنتر پای میز محاکمه کشیده میشود . به آتش کشیده شدن قصر مرد ثروتمند و افشای راز همسر جذاب و زیبایش نشانی از حقایق و نیمه پنهان وجود آدمها است که با ظاهری آراسته و با شکوه پوشانده شده‌است. در حالی که در داخل این ظاهر براق و خیره کننده، آدمها در حال زجر کشیدن و زجر دادن یکدیگر هستند و هیچیک از این حقایق به چشم افراد ساده دل و ظاهر بین که از خارج این زندگی به آن نگاه می‌کنند، نمی‌آید.

مشهورترین اقتباس این اثر فیلم سینمایی ربه‌کا با شرکت لارنس اولیویر است که آلفرد هیچکاک آن را به سال ۱۹۴۰ میلادی ساخت و برندهٔ جایزه اسکار هم شد.

بدلیل مشکل کپی رایت دانلود این کتاب میسر نمی باشد


 

دیدگاه کاربران
  • سوسن 5 خرداد 1393 / 17:14

    ممنون.کتاب رو خیلی وقت بود میخواستم دانلود کنم نمیشد.ولی اینجا تونستم

    • bookman 5 خرداد 1393 / 20:50

      خواهش میکنم دوست عزیزم

  • نوبهار 17 دی 1393 / 16:23

    داستانش رو خوندم خیلی قشنگه

  • پریسا 6 اسفند 1393 / 23:06

    خیلی رمان جذابی بود….

  • کیمیا 15 تیر 1395 / 16:42

    من هنوز نخوندم ولی خیلی وقت بود دنبالش بودم…
    ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان