برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کرده و ذخیره و یا بارگیری پیوند را بزنید

دانلود کتاب ترور نوشته جک لندن ترجمه هوشیار رزم آزما

بنگاه ادمکشی

درباره نویسنده :

جک لندن (به انگلیسی: Jack London) (زاده ۱۲ ژانویه ۱۸۷۶ – درگذشته ۲۲ نوامبر ۱۹۱۶) نویسنده سوسیالیست آمریکایی بود. آثار او مانند آوای وحش و گرگ دریا با استقبال خوانندگان روبرو شد. او از نخستین نویسندگان آمریکا بود که از راه نوشتن به ثروت زیادی دست یافت.

وی صحنه‌هایی که تصویر کرده را با چشم خود دیده و قهرمانان بیشتر داستانهایش کسانی هستند که با او معاشرت داشته‌اند. در نوشته‌های جک لندن تأثیر افکار «چارلز داروین»، «هربرت اسپنسر»، «کارل مارکس» و «فریدریش نیچه» آشکار است. این آثار که گاهی رنگ شدید ناتورالیستی به خود می‌گیرند غالباً تجزیه و تحلیل‌های بسیار دقیق اجتماعی می‌باشند.

درباره کتاب :

رمان  « ترور » یا «بنگاه آدم‌کشی» (انگلیسی: The Assassination Bureau, Ltd) یک کتاب از جک لندن چاپ شده در سال ۱۹۶۳ است.

این رمان به دلیل مرگ جک لندن نیمه‌تمام باقی مانده بوده توسط رابرت ال. فیش تکمیل و به پایان رسیده است، ایوان دراگومیلوف شخصیت اصلی این کتاب است.

خلاصه داستان : 

این کتاب داستان ایوان دراگومیلوف رئیس یک سازمان آدم‌کشی است که با دریافت پول اقدام به کشتن افراد مختلف میکند، شخصی به نام وینتر هال به دنبال یافتن دراگومیلوف و کشتن وی است، ویینتر هال در ملاقاتی که با دراگومیلوف دارد با دادن پول درخواست کشتن رئیس این سازمان را میکند. دراگومیلوف نیز به سازمان دستور کشتن خودش را میدهد..

 # توصیه ی ویژه ی بوکیها 




 

دیدگاه کاربران
  • احسان 26 مهر 1400 / 10:00

    لینک دانلود ارور ۴۰۴ میدهد.

    • bookman 26 مهر 1400 / 18:31

      درود بر شما
      لینک اصلاح شد
      با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان